Skriv gärna frågor och kommentarer om XBOX Bio Gun här.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
BioGun till XBOX
Collapse
X
-
BioGun till XBOX
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
Det finns inga andra xbox pistolspel vad jag vet, om man inte räknar med t.ex. emulerade arkadspel i MAME
MAMEoX v0.70.3b
>> What's new/fixed:
* Better lightgun support. The calibration screen which works perfectly, but the MAME core code does not seem to work reliably for lightguns. I've currently hacked it such that the lightgun acts like a standard analog controller, so it's sometimes usable, but still needs work (I'd say it's 85-90% there now).
* Fixed it so that you can use a normal gamepad for lightgun games, if you don't have a lightgun attached (and pointing at the screen).
Och ja, du kan ha en chippad box.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det fungerar bra på en 50Hz tv.
Det fungerar bara på projektor med crt och bakprojektion.
Det fungerar inte med lcd.
Det fungerar inte på en vanlig filmduk, utan alltså endast om man har projektorn BAKOM duken...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag vet inte. Läs readme till respektive emulator.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment