Skriv gärna frågor och kommentarer om Mega X-Key här.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mega X-Key
Collapse
X
-
Mega X-Key
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
Midtown Madness PAL 100%
Ett exempel på vad man kan göra med Mega X-key...
Denna gamesave skall enligt uppgift låsa upp Midtown Madness till 100%
Har du en modifierad xbox så går det lika bra att lägga in saven direkt på hårddisken via t.ex. ftp.Attached FilesLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Det är två helt olika saker. Action Replay utför sina "fusk" genom att ändra på minnesadresser som används av spelet, t.ex. minnesadressen som håller reda på hur många liv man har eller vilka vapen man har.
Mega-X-key används för att ladda in gamesaves, dvs den information spelet sparar på t.ex. minneskort. Där lagras hur långt man kommit i spelet, vad man samlat på sig osv. Då kan man t.ex. få tillgång till alla bilar/vapen i ett spel, men man kan inte göra ett fusk så att man blir odödlig.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Aha
Då hänger jag med, tror jag
. Men som det står på er sida så kan man ju göra "lite" mer med Mega X-Key än bara ha den som fuskadapter.
Förvisso kan man ju göra samma sak med en Action Replay, men Mega X-Key kanske är bättre, men det vet jag inte
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej, man kopplar den antingen till xboxen eller till datorn, inte båda samtidigt. Man får med en usb-adapter så att man kan koppla den till xboxen.
Version?
Det är "Official Mega X-Key Retail Package"
Senaste programvaran är det bara att ladda ner från tillverkarens hemsida
http://www.megaxkey.com/index.php?section=productLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är USB 1.0
Boxen ser den som ett vanligt minneskort, så det behövs inga modifieringar.
Jag tror inte du har någon funktion för att hantera musik på minneskort i en omodifierad xbox. Är boxen modifierad så kan du ju alltid köra program som kan kopiera vad som helst mellan minneskort och hårddisk.
Minneskortet kommer ju upp som en egen "hårddiskbokstav", iofs tror jag inte alla program har stöd för det.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Action Replay Varning!
Köp inte Action Replay. Den ändrar faktiskt inte minnesadresser! Den gör det på alla andra konsoler utom XBOX. Här är det bara ett simpelt minneskort, med PC-adapter och drivrutin.
Dessutom verkar den inte fungera som den skall. Trots att jag lagt in de modifierade save'arna så har jag inte lyckats få spelen att ladda dem!
- Citat
- Flag
Comment

Comment