Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

X-ecuter 2 lite programmeringsadapter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jepp!!

Gick väldigt smidigt, rekommenderas till de som har 350:- över och en paralell-port i datorn!! Tack PSX-c för snabb lev.!!

Comment

måste man plocka bort chippet från xboxen och för att sedan löda tillbaka det eller går det att använda programmeraren utan att ta bort chippet från xboxen?

Fungerar programmeringsadapterna med Xecuter 2.3 lite? Läste på teamxecuter.com att den INTE fungerade med 2.3?
      Last edited by hfors; 2003-12-27, 02:17.
      /martin

Comment

jag kan inte komma åt chippet. ska man sätta det på nåt speciellt vis på pinnen på programmeraren? det kommer upp hela tiden detta "Attempt to detect xecuter 2 failed" när jag ska försöka komma åt det i X2 BOIS manager.

Comment

Du måste montera switchen som följer med sedan ska dioderna lysa grönt rött grönt

Comment

När jag försöker flasha mitt Xecuter 2.3B lite så står det "Error: SYNC=F"
            Vad är fel?

Comment

Vilken programvara flashar du med?

Undrar om det inte är x2bm som gäller med den nyaste proggaren.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X