Någon som har en susning om vart priset kommer hamna?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xbox 360
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ingen aning om priset men vill bara säga att previewn som dom visade på MTV idag (13/5) sög som fan... Sjukt dåligt att hypa en event så och bara visa konsollen i 5 sekunder i ett halvtimmes inslag... illa
yeye, men det kommer väl mer info framöver
-
Hörde det, syrran sa det. Så hag drog ner en bättre filmOriginal inlägg av gubbstyggIngen aning om priset men vill bara säga att previewn som dom visade på MTV idag (13/5) sög som fan... Sjukt dåligt att hypa en event så och bara visa konsollen i 5 sekunder i ett halvtimmes inslag... illa
yeye, men det kommer väl mer info framöver
. Här kan du tanka filmen: http://www.ourcolon******
Comment
-
Sladdlösa handkontroller ! och ny dvd läsareOriginal inlägg av wei§müllerAlltså, är det några stora förändringar på 360 boxen å då menar ja grafik osv. Eller är de typ "samma sak" i ny förpackning??
kan inte tänka mig att de har bättre grafik osv i XBOX360 eller?
Last edited by mysiskatten; 2005-05-15, 16:10.
Comment
-
Tja, den blir väl c:a 10ggr snabbare iaf...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment
-
Eftersom den boxen är mer som en dator så kommer priset nog att hamna mellan 4000-5000:- precis som den gammla boxen hade i början.
Eftersom den har en PowerPC CPU med 3 kärnor på 3.2 GHz och 512MB RAM, ATIs grafikkort med 500MHz GPU 10 MB videominne och en 20 GB HD, trådlöst nätverk, trådlösa handkontroller, Tv kort där av DVD brännaren får man ju hoppas, DVD brännare och svensk version av MS media center så kommer nog priset hamna där omkring skulle man tippa ungefär som en dator av den klassen."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Comment
-
Jag förstår inte all denna skit till xboxen.
Vill man köpa en dator så går man bara och köper en :P
Dom borde sänka priset jätte mycket för ingen vill ha orginalsakerna det är bara skit.
blir så dyrt med xboxen plus alla chip och xtra hd sen. Så dom borde inte fläska på så dant.Man lär sig så länge man lever
Wii med wikey
Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
Gamecube med qoob pro och fullsize case
C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd
Comment
-
Såg att skröt med inbyggt 5.1 ljud HAHAHAHAHAHAHAHA.
Om 1 -2 år 5.1 ?
Typ ute idag redan om man köper nytt...
Inget förstärkare m.m. Som kör 5.1 längre lol.Man lär sig så länge man lever
Wii med wikey
Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
Gamecube med qoob pro och fullsize case
C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd
Comment

Comment