Hej, kommer psx chippa xbox 360:ar om det kommer att gå? Om ni gör det skulle jag vilja köpa en typ ganska moddad xbox 360. Har ni någon som hellst aning om vad det kommer att kosta?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xbox 360
Collapse
X
-
Xbox 360
Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
Sorry, kristallkulan är på reparation....det skulle ta ett tag att pussla ihop den sa dom på häxans allservice...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
ok...vi får väll se vad som händer i framtiden. Men JAG tror att JAG köper xbox 360, men om man kollar på hårdvaran så är PS3 mycket bättre än xbox 360. och man har fått höra väldigt lite om Nintendo Revolution eller vad den ska heta.Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Nåt nytt?Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
För allas trivnads skull skulle jag villja att frågor i likhet med: Vilket datum kommer det första chippet till xbox360, hur mycket kommer xbox360 med chipp kosta på psxcare, och liknande frågor.... Det är ganska svåra att svara på när konsollen inte ens har ett riktigt offecielt releasdatum.....
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja du har rätt men jag frågade bara om psx skulle chipa om det gick...Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Vi kommer chippa om det går att göra för ändamål som är lagliga efter 2005-07-01, dvs endast för att köra t.ex. Linux. Vi kan inte montera chip som gör det möjligt att kringgå tekniska åtgärder som är till för att skydda upphovsrättblablablablablaLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Sälja då???
Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Vi kan bara sälja chip som har ett fullt lagligt användningsområde. T.ex. chip med cromwell bios som enbart duger till att starta Linux på xboxen.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Kan man importera från nåt annat land då?Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
men OM man skulle köpa ett chip från utlandet...kan man typ få betala böter eller bryter man mot lagen?Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

+är regionsfri

Comment