Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

360 och ny hdd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 360 och ny hdd

Nån som vet nått om man kommer att kunna koppla in en 3.5" hdd i den nya boxen, eller om det måste vara 2.5"?, kan bli dyrt om man ska köpa större 2.5" hdd till den plus att den inte kommer ens i närheten av lagringskapacitet som nuvarande 3.5" (i skrivande läge iaf).

Som sagt så finns det inte så mycket officiel fakta ännu men det går väl en hel del ryckten på internet. Pröva att googla så kanske du kan hitta något.

Comment

who knows

Tror säkert att det kommer gå o koppla in en hårddisk via USB om xbox 360 kommer ha en... (det kanske den har har inte läst nånstans iaf)

det är ju ett bättre alternativ isf eftersom USB hårdiskar finns o stora storlekar.

ska ha xbox 360 första dagen när det kommer ut
      ska ta ledigt från jobbet ochså har lite semesterdagar sparade

Comment

då är vi nog 2 Postal!!
        jag bara hoppas ja har pengar till den när den väl kommer.. !!
        Wii+WiiKey (1.9g, firmware 3.1E)
        Verbatim DVD-r 16x
        Bränner alltid på 4x hastighet

Comment

men det är ju allafall 20GB HDD i den,,,,mer än XBOX och PS3
          PERMBAN: Kringgått ***-filtret

Comment

nice

Jo men 20gb är inte mycket om man vill slänga in tex spel på den i framtiden...
            Fat man lär nog ha spelen på dvd skivor eftersom dom e på dual layer skivor

Om det nu går o chippa xboxen...

kanske nån sorts USB chipp i framtiden?

vore ju en enkel lösning iaf

Comment

tror inte att det är 2.5" hdd iaf.. de är alldeles för dyra och för slöa... men visst om dom bara räknar med att man ska köra savegames på hddn så kanske dom kör det, men ska man köra några "original" program eller nåt som standard och som laddas från hdd´n så kommer det nog inte vara det för en högvarvad 2.5" är dyr och dom vill ha låg budget och 2995:- som 360n kostar tror jag inte halva priset är en hdd iaf... :P men jag kanske har fel

men det är inte så kul att sätta in en 4200rpm:are i en supermaskin

Comment

Vill minnas att jag hade samma problem med min A1200 på amigatiden. Som tur var dröjde det inte länge innan adapterkablage fanns tillgängligt.
                Bara man kan mickla till ett BIOS till 360 som stödjer större HDD så är jag övertygad om att du kan koppla in en 3,5"
                Välkommen hem till min enkla boning

Comment

Hårddisken ingår väl inte i 3000:- versionen, man måste betala 4000:- för att få en 360 med hårddisk om jag inte läste fel.
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4787
                    C-J är permanent avstängd från forumet pga kringgående av ***-filtret och hänvisningar till konkurrerande företag.

Comment

Ja en XBOX 360 med alla tillbehör kommer gå på runt en 7000:- enbart grund packetet går på en 3000 & då får man inte ens trådlösa handkontroller utan med sladd, inte nog med det batteriet räcker knappt till 26 timmars spelande ju närmare lanseringen desto mer besvikelse blir det från en DVD brännare med DL som skulle bli en inspelningsbar maskin, blir det bara en sketen DVD läsare på 16x sån kan man få rund 200:-, typiskt MS mycket snack lite verkstad.
                      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

köp premium då får du nästan allt du behöver sen så räcker batterierna i dom trådlös handkontrollen i 40 timmar pegge vart får du ditt info ifrån igentligen

Comment

Från en säker källa så klart som vet vad han snackar om, ang batteriet så är det vid spel en livs längd på ca 30 tim som bäst beror på om den skall skaka eller ej.

Vad du hittar ute på nätet i div speltidningar osv är bara spekulationer här är det säker källa som gäller...............
                          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

hoppas dom knäcker denna enhet snarst efter rel. Så man kanske kan plugga i en dvd-brännare och göra om den till sin ultimata DVD spelare, spelen ger jag inget för (XBMC!!).. och byta ut sin gamla surrande xbox med sladdar och fläcktar i alla hål.

Comment

Är det bara det du är ute efter finns det bättre grejor att tillgå
                              2 st tvturners (se ett program spela in ett annat), DigitalTV markbunden/satelite, DVDbrännare, HDinspelning, PC spel + lite mer.
                              Det är bara ens fantasi som sätter gränserna i vissa fall även plånboken
                              Last edited by pege63; 2005-09-05, 13:57.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X