Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xbox 360 vs ps3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

läs o gråt ps3 fan-boys
    http://games.kikizo.com/news/200506/062.asp

Comment

Det där kan man tro på hur mycket man vill, och desutom kommer squareenix och sony alldrig sjunka så lågt att dom kommer ge ut FF spel till microsoft och deras krysslåda, för övrigt så är inte rpg spel tråkiga, till skillnad från hjärndöda fps spel som halo och världelösa sport spel, inget slår ett bra prg spel med bra ljup, historia m.m.
      Är ju iofs min egen åsikt, men dom som tycker tvärtom har FEL

Comment

de finns nått som hete läsa här är beviset att ff kommer till 360
        http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/...y11/index.html

Comment

ja gillar egentligen bara bilspel o ps3 har bara 2 spel ja vill ha o dom är bilspel

Comment

Njo men det där är inget riktigt FF spel, Online FF spelen är värdelösa, så det klassar jag inte som ett FF spel

Mina fördomar mot Microsoft och Xbox och alla speltyper utan Rpg och Äventyr är djupt rotad

Comment

ok du får tycka va du vill men ps3 kommer väll också ha en online del som kommer suga sen finns de ju fler rpg spel till 360 än bara ff

Comment

sen kommer 360 ut ett år för ps3

Comment

Njo visst finns det ett fåtal rpg spel till Xbox, men inget som är värt att spela enligt mig.
                  under tiden man väntar på ps3an så kan man passa på att köpa upp ett lagger med billiga ps2 spel att dra igenom under tiden
                  För den som väntar på något gott väntar alldrig för länge

Comment

precis det är därför man inte ska köpa xbox
                    allt jag vill är att få det funka.....

Comment

klart man ska ha xbox

Comment

Men ofta FF är ngt att hänga i julgranen... Ett RPG (role-playing game) innebär att du spelar en roll, det gör du ju i alla spel, men det dem syftar på är utvecklandet av en roll, frihet att fatta egna beslut, gå egna vägar osv. Det existerar inte i FF och dylika japanska "roll"spel. Man får istället gå till pc-rollspel såsom Fallout-serien eller planescape torment. Jag vet att det är fel forum att skriva om det här men jag måste reagera på inlägg som pushar för Final Fantasy-serien, usch och fy, om det är sånt som är Ps3:s flaggskepp hoppas jag konsollen går i graven fort som attans.

Comment

Jag håller inte med om något av det du skriver, och jag orkar inte ens börja förklara för dig att ett rpg är så mycket mer en det du skriver, och varken Fallout eller något annat som jag kallar det "Leksaks rpg" har någon större chans mot titlar som FF,Xenosaga, wildarms m.m

Comment

Alltid kul när förståsigpåare diskuterar världsliga proplem
                            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ok, du vinner, 1-0 till dig.

Comment

Tycker det är otroligt korkat att ffXII ska släppas till ps2
                                samma kvartal som ps3 verkar komma ut.
                                Dom kunde gjort en Microsoft och uppat grafiken och släppt
                                det till releasen av ps3, där snackar vi drag plåster.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X