Det är ju precis det jag menar, det är inget att vara stolt över, för det krävs inga större kunskaper för det. Hotswap tekniken är gammal, bara för att han gjorde det för tre år sedan betyder inte att han var en av de första... Och det var då definitivt inte han som kom på metoden...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
360 kommer att fixas
Collapse
X
-
Jag helt å hållet håller me blixten, Att han lovar dej att han ska chippa den när den kommer ut är bara löjligt, När ingen annan har lyckats, de inte finns nån mjukvara alls du kan köra förutom orginal, dashborden ligger på cpun... Visste, de kommer garanterat att komma sätt att modda, men hur i he****e ska han kunna lyckas när de inte spelar nån roll vad han lägger in på hårddisken(som han inte kommer in på) då xboxen läser dashborden från cpun, å de inte finns nått program att köra på den, men du kanske hade tänk att köra XBMC som dash... good luck chaka[tNs], Köp en xbox du å låt han löda sönder den, för nått annat kommer han knappast att lyckas med förän de kommit nått sätt som funkar... Inte för att va taskig, jo förresten, för att va taskig, chaka[tNs] du är en idiot som tror att han kan lyckas med nått sånt...
- Citat
- Flag
Comment
-
Storhetsvansinne kallas detta! Men vi väntar alla med stort intresse...Original inlägg av chaka[tNs]Jag kommer att köpa en xbox 360 så fort den kommer ut. Sen ska jag ge den till en "kompis" som komer att fixa den. Han var en av de första som fixade boxar i swe utan chipp/löddning. Hotswap körde han och alla sa att han var dum i huvudet. Sen blev det många som körde likadana lösningar.
Han kommer att filma ingreppet och om han lyckas så ska han få behålla boxen och jag ska läga ut filmen.
//chaka[tNs]
- Citat
- Flag
Comment
-
Det var länge sedan jag skrev detta och då visste man inte så mycket om boxen som man vet idag. Jag "hoppades" att han inte snackade skit, men det börjar visa sig att han gjorde. I alla fall så har jag inte köpt en box till honom utan det gjorde han själv. Vi talades vid idag och han sa att han "håller på" och försöker komma fram till något vilket betyder att han kanske inte vet vad han pratar om. Synd.
Så alla ni som följde denna tråden från början kan sluta göra det nu, då jag tvivlar på att nåt kommer att hända. Om nån moderator vill ta bort den så går det bra. Tack.
//chaka[tNs]
- Citat
- Flag
Comment
-
Välkommen ner på jorden...."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment

Comment