Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vilken skulle ni välja att spel xbox 360 på mellan projektor,lcd eller plasma

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• vilken skulle ni välja att spel xbox 360 på mellan projektor,lcd eller plasma

tja undra bara va ni tänker använda till eran xbox 360 sen kanske man själv kan få reda på lite tips efter som man är ute efter en projektor eller en hdtv

Det där med projektor har jag ingen vidare koll på, men det är ganska dyrt (det vet jag). Däremot mellan lcd och plasma så har det mer och göra med storleken på tv:n. Lcd täcker väl bara upp till 26" tror jag. Sen är det plasma som gäller.
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

LCDn hänger inte med i svängarna i xbox spel så det är Plasma som gäller för spel på xbox
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

vår Philips 37" LCD som är färdig för HDTV hänger då med gott och väl.. Dock inte billigaste alternativet med duger gott och väl till att spela på

Comment

LCD

Bra

Hög upplösning
          Bra bildkvalité

Dåligt

Dyra
          Låg kontrast
          Snäv vyvinkel

DLP

Bra

Hög upplösning
          Bra bilkvalité
          Hög kontrast
          Bra vyvinkel
          Billiga

Dåligt

Tar upp mycket plats
          Kräver regelbundet byte av projektorlampan

Plasma

Bra

Bra bilkvalité
          Hög kontrast
          Bra vyvinkel

Dåligt

Dyrt med bra upplösning
          Kan drabbas av permanenta inbränningsproblem
          //Zimpan

Comment

Hmm, ser ut som om all min info var fel
            Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Sist jag kollade var 720P lcd billigare än 720P dlp, har det hänt något?
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
                Sist jag kollade var 720P lcd billigare än 720P dlp, har det hänt något?
                för t.ex 30.000kr så får man en 720P/1080i LCD på upp till 42'' och för samma pengar kan man få en 720p/1080i 61'' DLP ^^
                //Zimpan

Comment

Jag tänkte på rena projektorer.

Får du en 61" dlp tv med riktig 1280x720 panel för 30.000 med hyffsad bild idag så är det väl bara å slå till :-)
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tja, 26.000:- hittade jag en för direkt. Man hinner ju knappt blinka nuförtiden innan elektronikpriserna rasat...

Comment

Original inlägg av Hansi
                      Tja, 26.000:- hittade jag en för direkt. Man hinner ju knappt blinka nuförtiden innan elektronikpriserna rasat...
                      haha, jo förstår precis vad du menar
                      //Zimpan

Comment

Plasma är bäst pixlar för det är bäst till större "TV"/Skärmar och LCD för typ 15"-21"
                        BANNED: SPAMMAT FORUMET MED LÄNKAR TILL KONKURRERANDE FÖRETAG.

Comment

Jag har hört att ska man ha en bild över 32" så ska man ha Plasma under de så ska man ha LCD...själv kommer jag att köra Projektor

Comment

Jag ska spela Xbox 360 på min 42" Panasonic TH-42PA50
                            HDTV javisst mmm jag har en Yamaha med optisk utgång oxå
                            My Milkshake Brings All The Girls To The Yard...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X