Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

när köpa?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• när köpa?

när ska man slå sönder sin spargris och köpa en ny låda? vad tror ni? för att undvika alla barnsjukdomar menar jag då alltså...

//M

Har en teori om att priset kan sjunka något på 360:n när nya PS3 släpps under nästa år.
    Ver 1.4 <> SmartXX v2
    LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
    IR-Mod<>XBMC

Comment

Jag ska i alla fall vänta tills det kommer chip till den...
      Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

me too...
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
        Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

jag kan inte hålla mig måste köpa den immorn
          //Zimpan

Comment

Om du inte har bokat den får du nog vänta lite längre, den är nämligen bokad över nästan hela landet...

Comment

Original inlägg av rejjo
              Om du inte har bokat den får du nog vänta lite längre, den är nämligen bokad över nästan hela landet...
              jo men de gick utmärkt att få tag på en PS2a på release dagen då de också skulle vara lika omöjligt att få en....man kan iaf försöka :P
              //Zimpan

Comment

Då får jag väl verkligen önska lycka till. Ett tips är att det stod i sydsvenskan idag att bla. onoff och siba hade sparat några exemplar till att sälja i butiken men då får du nog vara där direkt när de öppnar...

Comment

Original inlägg av rejjo
                  Då får jag väl verkligen önska lycka till. Ett tips är att det stod i sydsvenskan idag att bla. onoff och siba hade sparat några exemplar till att sälja i butiken men då får du nog vara där direkt när de öppnar...
                  yep Siba, Onoff och Elgiganten har exemplar i butik ska dit så fort de öppnar
                  //Zimpan

Comment

ta med tältet...
                    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
                    v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Jag körde förbi SIBA sickla imorse, ställde mig utanför dörren en kvart innan dom öppnade. Hamnade #2 i kön och plockade med mig en 360 hem. Nemas problemas. Dom hade tydligen 5st, och det räckte till de kunder som kom in vid öppning. Värre såg det ut att vara vid elgiganten som jag körde förbi på vägen, hur mycket folk som helst.

OBS - ni som köper "stora" paketet med hårddisk, men inte har tv/projektor med komponentvideoingång. Köp genast till advanced scart kabeln så att ni åtminstonde får RGB. Med den medföljande kabeln + scartadapter så får man bara composite video, och tycker man det duger kan man lika gärna köpa ett NES...
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
                        Jag körde förbi SIBA sickla imorse, ställde mig utanför dörren en kvart innan dom öppnade. Hamnade #2 i kön och plockade med mig en 360 hem. Nemas problemas. Dom hade tydligen 5st, och det räckte till de kunder som kom in vid öppning. Värre såg det ut att vara vid elgiganten som jag körde förbi på vägen, hur mycket folk som helst.

OBS - ni som köper "stora" paketet med hårddisk, men inte har tv/projektor med komponentvideoingång. Köp genast till advanced scart kabeln så att ni åtminstonde får RGB. Med den medföljande kabeln + scartadapter så får man bara composite video, och tycker man det duger kan man lika gärna köpa ett NES...

på onoff i barkarby hade dom 12st, tänkte inte på det där med kablen. ska köpa en sån, e det bara jag som tycker att Xbox live är segt ( jag har 100mbit internet)

Comment

Segt?? Har du aldrig upplevt något lagg eller liknande, och jag har 8mbit.

Maxtor D-Max 200gig
                          v. 1.6 crystal

Comment

Servrarna kanske har lite extra att tugga på nu när alla nya 360 skall logga in :-)
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Råkade visst lägga till ett "du" i mitt förra inlägg:
                              "Har du aldrig upplevt någo..."

Hade väl lite hjärnsläpp....

Maxtor D-Max 200gig
                              v. 1.6 crystal

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X