Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fläkt ljud?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fläkt ljud?

Hej, satt min mormor på att åka till Elgiganten och köpa en box till mig, själv var man inte hemma tyvärr kom igår kväll men det gick bra hon fick tag på en och man hade fullt upp när man kom hem igår

Men åter till frågan, ni som har xbox360 core eller premium (som jag har) hur låter era fläktar där bak? tycker min för ett ganska så högt oljud om man säger så, är det normalt eller man skall man åka tillbax med boxen och få en ny?

/reed

Vad jag har hört så låter ska fläkten låta högt :s

Comment

mer kraft = mer oljud ^^
      //Zimpan

Comment

Det kan nog också bli lite svårt att byta ut fläkten i framtiden, om ni ser på de här bilderna...

http://www.anandtech.com/systems/sho...spx?i=2610&p=3
        Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

svårt ja, men inte omöjligt
          //Zimpan

Comment

min lät gsnak högt men så flyttade jag den så att den fick bättre ventilation och nu låter den mycket mindre.
            Xbox 360 Resident Evil Red!
            Xbox Live! Gamertag: Lunatico

Comment

Oki då är min helt normal som jag hade lite känningar på ändå! tycker dock att AC adaptern är extremt stor och ful trodde den inte var större än en sådan man har till bärbar dator men men boxen behöver ju kraft så måste man nog ha en sådan
              Fan vad det tar lång tid att ladda ner demo från Live! orkade inte vänta så tog och köpte PGR3 för någon timme sedan.

/reed

Comment

Original inlägg av rodeo_clown
                min lät gsnak högt men så flyttade jag den så att den fick bättre ventilation och nu låter den mycket mindre.
                Antar att du flyttade placering på boxen och inte på själva fläkten
                Min burk står där det är rätt öppet dvs mitt i rummet mer eller mindre.

/reed

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X