Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Live tjänsten För oss i Sverige

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det är lågt...

Comment

På alla sätt....
      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
      Maxtor D-Max 200gig
      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av ktd
        Köpe mig en 360 idag. Är inte det minsta imponerad av den men det jag heller inte väntat mig att bli så det är lugnt. Första riktigt next generation kommer bli Ps3 och den kommer rocka stenhårt! X-Box 360 är en X-Box 1.5 och inget annat...

Nu ett par veckor efter senaste posten verkar det iaf som om vi Svenskar får ta del av det mesta innehållet men vilken JÄVLA seg lina dom har på MS! 100MB tar ju evigheter att ta hem. Sitter med 100Mbit ner och tankar jag 100MB från "nätet" tar det ingen tid alls. Sitter MS servrar på modem eller vad är det frågan om?
        Ett demo på 600MB tar ju upp mot 20 minuter att dra hem. Verkligen uselt av MS.
        Du är inte den enda köpte en vid jul sålde den innan nyår
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag ska iaf införskaffa en PSP innan 360. Och enda anledninge till att jag nån gång i tiden skaffar en 360 är om det skulle komma chip/homebrew lösning.... Eller om nån skänker en...
          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
          v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Jo, jag har mer kul med min PSP än 360! PSPn är jäkligt härlig. Använder den dagligen!

Comment

Kommer bli min dagliga rutin också....

Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X