Undrar om det är någon annan som upplever att vissa filmer hackar lite på 360? (ser ut som framerate problem) antar att det har med regions kodningen att göra men orginal reg1 funkar inte alls. har provat både pal-50 och-60 och det skiljer inte nämnvärt. ska nämna att det är brända filmer. kan jag göra något åt det här?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Pal inställning?
Collapse
X
-
Prova bränna på andra skivor också.
Och det går väl att växla mellan 50 och 60Hz i videoinställningarna, så prova PAL filmer i 50Hz och ntsc filmer i 60hz.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Brännd skiva
jag använde en bränd skiva en så kallad DVD Printable. hade brännt in en film på den och jag for till en kompis innan filmen var färdig. När tjejen skulle gå dit när filmen var slut så hade själva skiktet de man skriv på flagnat eller lossnat så de är fulla Xboxen av sånnt. Jag ringde till Microsoft och sa vad som hänt och då sa hon " om man använder nånting som inte är ORGINAL i xboxen så gäller INTE garantin. Orginal då menade hon filmer, Spel och musik
Så nu har man ett nytt xbox utan garantier...de känns roligt
- Citat
- Flag
Comment
-
Stäm tillverkaren av skivan. Det är ju den som förstört boxen...kan du ju inte klandra microsoft för :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Säg inte att du provade samma typ av skivor IGEN!?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Japp, jag trodde det var frågan om de där printable skivorna :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment