Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Se film brända på DVDR/DVDRW??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Se film brända på DVDR/DVDRW??

Hejsan!

Jag har en Xbox360 liggandes på posten och väntar, men jag är allt lite tveksam.

Jag har en projektor med HDTV-upplösning och vägrar se film under DVDR . Min fråga är om man kan bränna ner en .iso DVDR-film och spela den på sin Xbxo360?

Kort och gott, spelar den film brända på DVDR eller RW? Och i så fall ska det vara plus eller minus skivor?

Tack på förhand!
    Och tacksam för snabbt svar!
    XBOX360 på 2.4m bred bioduk, HDTV-upplösning och 5.1 surround! MUMMA!

Jag har provat dvd-rw i en av våra 360, det fungerade iaf.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Annars kan man faktiskt ladda kiosk demo disc'en och ersätta någon av de befinntliga hd wmv filerna med en egen HD wmv-fil och spela upp i boxen.

Comment

Japp, därför jag kör den som dvd-rw :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men kan man bränna en .iso DVDR på en DVD-RW och spela upp den? Eller måste man rodda med den där demo-discen?

Comment

DEMO discen behöver du bara om du skall se WMV filer. Det går bra att bränna vilken iso som helst på rw

Comment

Går det inte se WMV från hårddisken på xboxen?

FYI: iso-filer funkar bra att bränna på Verbatims DVD+RW.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X