Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
xbox 360 låter alldeles för mycket enligt min mening. Fläktljudet tar bort hela spelglädjen ibland. Som t ex när man lirar det mycket stämningsfulla "Condemned".. då hör man knappt alla läskig bakgrundsljud.
Jag vet inte om det beror på att fläkten som Microsoft kör med är budget, eller om de kanske borde ha satsat på bättre ljudisolering.
när man spelar demon från HDD är den ju i princip knäpptyst, ev. fläktar borde väl låta like mycket då(kyla lika mycket). Det är inte så att det är dvd:n som låter som f-n? man hör ju definitivt när den "läser" men den snurrar väl konstant med rätt hög hastighet?
Ingen som "hört" på Toshiba-Samsung spelaren? Är den tystare än tidigare X360? Känns ganska avgörande om man är intresserad att köpa X360, jag tycker så i alla fall...
Dom låter lika mycket båda två verkar det som. Det beror nog på hur den är ihopsatt för jag har läst om folk som tycker den ena är tystare och tvärt om... Tyvärr för fan vad den låter!
Tragiskt! Trodde att MS kunde bättre än så här. Att folk som testat den innan releasen inte flaggat för detta!?
Hade hoppats på att detta var version 1.1 där de löst detta problem. Har inte köpt X360 ännu pga. av detta. Att de inte lärt sig, de tog ju bort GPU fläkten på Xbox för att få den tystare, varför inte göra rätt nu?
Tycker inte min fläkt är så högljud, därimot dvdfanskapet... såfort man stoppar i ett spel så tror man skiten ska lyfta ju... men vid spelning av filmer låter den inte så mycke, men de har väll kanske me storleken på filerna att göra å....
Nä, jag syftar på det jag skrev tidigare i tråden....
"Ingen som "hört" på Toshiba-Samsung spelaren? Är den tystare än tidigare X360? Känns ganska avgörande om man är intresserad att köpa X360, jag tycker så i alla fall..."
Comment