Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vanliga DVD skivor i 360??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vanliga DVD skivor i 360??

Tänkte fråga om man kommer kunna spela brända spel på vanliga DVD skivor i xbox 360?
    Har förstått att spelen är för stora för en vanlig DVD och måste därför ligga på dual layer skivor. Men jag har sett nerladdningsbara spel som bara ligger på 3-4 GB, skulle man inte då kunna bränna dom på en vanlig DVD skiva och spela på xboxet?

Jag hoppas du skämtar?
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Ser inget skämtsamt med mitt inlägg. Kan du inte svara så snälla låt bli...

Comment

Okej, ska jag då förklara att det än så länge INTE går att spela brända spel på 360...

Comment

Alltså.... Blundar folk ända tills dom tryckt på "Ny Tråd" knappen?
          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
          Maxtor D-Max 200gig
          v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Tjena! Vilken nyhet, hade ingen aning om att det inte gick att spela brända spel på 360n....Lär dig att läsa föregående inlägg innan du svarar! Om du nu hade det så skrev jag att "KOMMER MAN KUNNA spela brända....".

Comment

Jag brände kiosk-demon på en vanlig dvd-rw skiva och den fungerade fint, så bara det efterlängtade framtida eventuella firmwarehacket får dvdläsaren att rapportera att din dvd-r/dvd-rw är en originalskiva och spelet får plats så skall det ju vara grönt.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok tack. Var exakt det svaret jag ville ha på min fråga. Vissa har det tydligen lite svårt med läsförståelse.

Comment

Japp, väldigt vanligt problem, inte bara på nätet :-)
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av bluebulls84
                    Tjena! Vilken nyhet, hade ingen aning om att det inte gick att spela brända spel på 360n....Lär dig att läsa föregående inlägg innan du svarar! Om du nu hade det så skrev jag att "KOMMER MAN KUNNA spela brända....".
                    Okej ber om ursäkt att jag inte lusläser varenda inlägg jag ser 2736 ggr innan jag svarar, tycker iof. fortfarande att frågan är ganska dum, men det är väl bara jag... (eller?)

Comment

Det är väl inte helt ointressant om det kommer fungera med 4.7GB dvd-r eller bara med dual layer om/när det är dags att prova dvdfirmwarehack för att starta sina nerladdade 360 images....

Comment

Kanske inte, men att 360 inte läser vanliga dvd-r skivor är väl ganska otroligt, men, men, skit samma...

Comment

360it läser DVD-R, å så vidare, dock är de spärrat, så du inte kan starta spel från sånna skivor, men brända filmer funkar klockrent... Hoppas du fått ut de du villa få ut av dehär....

Comment

Va?? Jag tyckte att jag läste att brända filmer inte fungerar, felaktig källa? :S

Comment

Brända filmer på DVD-R visste jag gick. Så det går alltså inte med brända spel på DVD-R....helvete också

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X