Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
En bra torrentsite http://bt.xbox-sky.com där finns allt, även progg för patchning samt ss. Bra hastighet jämfört med alla offentliga torrentsiter dock inte som torrentbytes men där går det inte att regga sig för till fället.
Håller med: Usenetserver med newsbin klienten är oslagbart för snabba nerladdningar. Den summa på 15$ man betalar i månaden är väldigt liten med tanke på vad man får för pengarna. Dessutom har jag aldrig hört talas om någon som åkt fast för nerladdning via newgroups och newgroups har existerat på internet sedan 80-talet om jag inte minns fel.
Okej, jag vill bara påminna alla, det Lucifer1978 sa i en annan tråd, att xbox360-spel finns på flera sidor, men jag har testat en och den fungerar jättebra (www.revolutiontt.net), sidan har även de titlarna som www.torrentleech.org saknar (Oblivion, Tony Hawk osv). Ville bara påminna om detta. Detta för att undvika att användargräsen nås innan ni hinner skaffa ert account. Vill bara påminna om detta!
okej nu vet jag om bt.xbox-sky tar emot fler registreringar men om ni vill kan ni få låna mitt konto.
Enda villkoret är att ni seedar (vilket jag är lite dålig på )
precis, om någon har en länk eller tips om vart man kan få en hastighet på mer än 100kb/s så hakar jag gärna på, bara det inte är hos polisens egna ftp-ring
Tror det är usenet man använder men hur det funkar vete fanken. Det enda jag vet är att det kostar omkring 250 kr/månad för att tanka hur mycket man vill.
Har ett otroligt problem och hitta Perfekt Dark Zero nzb. Någon som vill messa? Har några bra news sidor som jag kan dela med mig med.
Ante_Lionheart"
Har du lust att dela med dig av någon newssida?
MVH
Mikael Bäck
Newsgroup eller en newz-klient. Den jag kör ÄR billig och sidorna med massa roligheter delar jag med mig gratis (menas inte att newz-klienten kostar för information. Det är sidan som tar betalt, not me)
Comment