Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 problem. Pal 50/60 går ej välja.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 problem. Pal 50/60 går ej välja.

Hejsan !
    Jag har läst igenom Xbox manualen och jag hittar inge anvisningar eller FAQ om detta prbolem. Jag kan inte välja om jag vill ha Pal 50/60 på min xbox. Det finns alltså inte med under menyvalet under display. Jag har även letat på alla andra möjliga ställen. Men då instruktioner säger att det är där det BÖR finnas så antar jag att det är nått annat fel.

Jag har ny TV 40" Samsung LCD så båda pal valen borde funka, i varge fall borde själva PAL menyn finnas med under display.

Vad är det som är fel ? Tack
    //Andreas

Hittade nått om detta.

"En annan sak som xboxsupporten vill att jag testar varenda j*vla gång är att ändra mellan pal50 och pal60 i settings/display, men jag kan inte ändra det då jag kör switchen bak på xboxen i hdtv-läge."

Stämmer det ?

Comment

Nu är broblemet löst. Men varför är det på detta viset ?
      Outfit i detta fall verkar vara ett fult spel. Men det blir ju ännu sämre utan HD.

Besvikelse. Tur att det är öppet köp på spelet.

Tack ändå

Comment

lösning

lösning på ditt problem är väldigt simpelt, hade samma problem själv. det jag gjorde var att: ändra switchen på sladden till tv från hdtv och sen starta xboxen och välja pal60 i menyn, stänga av boxen slå tillbaka switchen till hdtv och viola! spelet startar!!! lycka till!!
        Xbox 360 Resident Evil Red!
        Xbox Live! Gamertag: Lunatico

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X