Funkar alla backupper då rå?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
Collapse
X
-
De jag köpt har varit hitachi 078Original inlägg av Norbius Visa InläggLOT # 0639 är vad för drive? Läst att folk fått både samsung och hitachi.
Kan kanske nämna att det gäller en låda utan handtag.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Frågan är säkert redan besvarad flera gånger om idag, men hur funkar den att flasha idag? Var det inte någon version av Hitachin som man behövde pilla bort epoxi på för att byta ett chip, aka jobbig process alltså.Original inlägg av Hansi Visa InläggDe jag köpt har varit hitachi 078
Eller går den bra att flasha på "vanligt" vis idag också?
- Citat
- Flag
Comment
-
Inga problem med 078 flashning nuförtiden.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Läser FAQ'n t.ex. Där står det hur du enklast ser om det är en Samsung, Hitachi eller Philips.Original inlägg av kentabagger Visa InläggTjaa har handlat en premium nu fick lot nr0645 och är en grån släde, men jag hittar inte om det är samsung eller icke:P hur gör jag?:P mvh kentaLäs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag hade en Xbox360 Samsung drive flashad o allt. Tills jag hade inbrott i min lägenhet under julen. Är på jakt igen, men efter läst denna tråden verkar det inte skilja så mycket på läsarna längre.
Är det så att Samsungen fortfarande är bäst då jag inte är intresserad av gamla Xbox-spel (den repar inte skivor o sådant)???
- Citat
- Flag
Comment
-
http://www.psxcare.com/section.php?xSec=65
SAMSUNG dvdläsare är/kan/har:
+ "media stealth" funktioner som saknas i hitachi, gör det svårare för speltillverkare att lägga in kontroller för att se om det är en backup eller ett original. Kräver att "PFI" och "DMI" sektorerna utlästa från originalspelet och brända på backupen.
+ Köra spel från vanliga billiga dvd-r/dvd+r skivor (men de flesta xbox 360 spel är för stora och kräver fortfarande dvd+r dual layer, gamla xbox spel har större chans att få plats)
+ Något bättre på att läsa billigare/mer slitna dvd+r skivor.
+ Mindre risk för att skivor repas om man stöter till sin xbox 360 medan skivan snurrar
+ Växla mellan två olika hastigheter/ljudnivåer när du kör dvd+r skivor
+ Något tystare än hitachi i alla lägenLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Då kommer jag verkligen köpa Samsung igen då, köpte förut på billigakon., men de verkar ha problem med personal.
Så hur lång tid tar det om man ska ha Xbox360 Premium Xtreme med Samsung-läsare att få det hem skickat(med tanke på lagerstatus)???
Handlar det om dagar, veckor eller månader???
- Citat
- Flag
Comment
-
Beställ ikväll så skickar jag imorgon.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

tack för hjälpen
Comment