Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Funkar alla backupper då rå?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

• LOT # 0639 är vad för drive? Läst att folk fått både samsung och hitachi.
      Kan kanske nämna att det gäller en låda utan handtag.
      Last edited by Norbius; 2006-12-26, 18:32.

Comment

• Original inlägg av Norbius Visa Inlägg
        LOT # 0639 är vad för drive? Läst att folk fått både samsung och hitachi.
        Kan kanske nämna att det gäller en låda utan handtag.
        De jag köpt har varit hitachi 078
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          De jag köpt har varit hitachi 078
          Frågan är säkert redan besvarad flera gånger om idag, men hur funkar den att flasha idag? Var det inte någon version av Hitachin som man behövde pilla bort epoxi på för att byta ett chip, aka jobbig process alltså.

Eller går den bra att flasha på "vanligt" vis idag också?

Comment

• Inga problem med 078 flashning nuförtiden.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Ok tack så mycket Hansi =)

Comment

• Tjaa har handlat en premium nu fick lot nr0645 och är en grån släde, men jag hittar inte om det är samsung eller icke:P hur gör jag?:P mvh kenta

Comment

• Har precis kommit fram till att mitt nyinförskaffade 360 har en Samsung läsare... Nu ska man bara lista ut hur man ska gå tillväga för att flasha möget!! :-)

Comment

• Original inlägg av kentabagger Visa Inlägg
                    Tjaa har handlat en premium nu fick lot nr0645 och är en grån släde, men jag hittar inte om det är samsung eller icke:P hur gör jag?:P mvh kenta
                    Läser FAQ'n t.ex. Där står det hur du enklast ser om det är en Samsung, Hitachi eller Philips.
                    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                    » Xbox360 FAQ

Comment

• Tack så mkt, lyckades få en låda utan handtag och det var en samsung tack för hjälpen

Comment

• Jag hade en Xbox360 Samsung drive flashad o allt. Tills jag hade inbrott i min lägenhet under julen. Är på jakt igen, men efter läst denna tråden verkar det inte skilja så mycket på läsarna längre.

Är det så att Samsungen fortfarande är bäst då jag inte är intresserad av gamla Xbox-spel (den repar inte skivor o sådant)???

Comment

• http://www.psxcare.com/section.php?xSec=65

SAMSUNG dvdläsare är/kan/har:

+ "media stealth" funktioner som saknas i hitachi, gör det svårare för speltillverkare att lägga in kontroller för att se om det är en backup eller ett original. Kräver att "PFI" och "DMI" sektorerna utlästa från originalspelet och brända på backupen.

+ Köra spel från vanliga billiga dvd-r/dvd+r skivor (men de flesta xbox 360 spel är för stora och kräver fortfarande dvd+r dual layer, gamla xbox spel har större chans att få plats)

+ Något bättre på att läsa billigare/mer slitna dvd+r skivor.

+ Mindre risk för att skivor repas om man stöter till sin xbox 360 medan skivan snurrar

+ Växla mellan två olika hastigheter/ljudnivåer när du kör dvd+r skivor

+ Något tystare än hitachi i alla lägen

Comment

• Då kommer jag verkligen köpa Samsung igen då, köpte förut på billigakon., men de verkar ha problem med personal.

Så hur lång tid tar det om man ska ha Xbox360 Premium Xtreme med Samsung-läsare att få det hem skickat(med tanke på lagerstatus)???
                            Handlar det om dagar, veckor eller månader???

Comment

• Beställ ikväll så skickar jag imorgon.

Comment

• Hur växlar man mellan de olika hastighets-/ljudlägena med Samsungen?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X