Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spelen hackar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spelen hackar

Har precis skaffat en Xbox 360, och oavsett om jag kör låg- eller högupplöst hackar en del spel (både bild och ljud) framför allt i inledningssekvenserna när data laddas från skivorna. Är detta normalt eller ska jag returnera boxen? Spelen (4 st) är helt nya och utan repor.

Vad är det för spel, och vad kör du för upplösning?

Comment

Oblivion och Kameo framför allt, men även Dead or Alive 4. Hackar oavsett upplösning (720p eller PAL) när boxen läser från skivan.

Comment

Det är DVDn
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
          Det är DVDn
          Ok... men är det normalt? Eller ska jag returnera boxen?

Comment

vilket märke är det om du inte vet så kolla på min sida klicka på mitt namn se vidare därifrån?
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Det är en Samsungläsare.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X