Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Core eller Premium för Media Center?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Är det bara jag som får dålig bild när jag kör med media center? Det är inte alls samma klara bild som när man tittar på tv som vanligt. Vad kan det bero på, om det nu ska vara klar o fin bild egentligen. Jag har en vanlig widescreen tv, krävs det kanske en hdtv för att få ut det mesta av media center? Eller ska man kanske inskaffa sig några riktigt fina kablar?

Comment

Jag har nog listat ut att det beror på mitt tv-kort. Det är hauppauge jag har. Någon som kan rekomendera något bra?

Comment

är det windows media center ni pratar om ? och vad är det som skiljer nellan xp pro och media center ?

vad heter media center versionen man ska ha ?

Comment

XP home i botten med Media Center expand
          man kan även ladda hem media center om man redan har XP PRO
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X