Jag har kollat runt lite på olika forum och det verkar som om man kan spela bakuper med en Hitachi läsare också. Är det någon som kan bekräfta det hära? Om det nu stämmer kommer PSXCARE att ta in Hitachi läsare för patchning också? Är det någon som har en bra guide på hur man kan konvertera NTSC spel till PAL?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Få igång spel på en Hitachi drive?
Collapse
X
-
Min engelska är rätt dålig men visar det hära att det går att patcha en Hitachi drive?
http://www.kev.nu/360/dvdshort.html
- Citat
- Flag
-
din engelska är nog rätt dålig ja, klart det går att patcha driven, men det finns ingen firmware som gör det möjligt att spela backupperOriginal inlägg av bootlegMin engelska är rätt dålig men visar det hära att det går att patcha en Hitachi drive?
http://www.kev.nu/360/dvdshort.htmlXbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
- Citat
- Flag
Comment
-
Det finns firmware, men den är inte allmänt tillgänglig som till samsung...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
enligt dom uppgifter som finns nu så håller en snubbe på med att hacka ett firm till hitachi med samma kille som gjorde det till samsung så det borde vara på väg tycker jagThere is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977
I think there is a world market for maybe five computers.
Källa: Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

- Citat
- Flag
Comment
-
C4E hackade samsung, han skrev för någon vecka sedan att han nu jobbar med Hitachin, Han skrev att detta skulle bara ta någon vecka, Eftersom C4E inte lämnar ut några uppgifter om hur det går får honom, så får vi vänta tills han lanserar Firmwaret Hitachi.. bara att hålla tummarna.. har själv en hitachi Premium och en Xtreme samsung Core..
- Citat
- Flag
Comment

Comment