Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av a.m.h
    Tycker tvärtom att det är ett av de bästa bilspelen hittills till 360, helt klart snyggaste iaf!
    Vi är visserligen lite off-topic, men jag måste fråga - kör du en på en HD-ready LCD-skärm eller ?

Jag tycker att Testdrive ser väldigt "kantigt" ut - känns som att AA inte riktigt fungerar. Men det kanske beror på att jag har en "vanlig" CRT-TV (16:9) ?

På min TV ser Gotham Racing 3 mycket snyggare ut.

Comment

• Original inlägg av Kiwimannen
      Vi är visserligen lite off-topic, men jag måste fråga - kör du en på en HD-ready LCD-skärm eller ?

Jag tycker att Testdrive ser väldigt "kantigt" ut - känns som att AA inte riktigt fungerar. Men det kanske beror på att jag har en "vanlig" CRT-TV (16:9) ?

På min TV ser Gotham Racing 3 mycket snyggare ut.
      42" HD plasma (1024x768) via VGA kabel

...& för mig ÄR Testdrive snäppet vassare än PG3!

Comment

• Ok, då beror det på det, tack för infon.

Har läst att Gotham Racing 3 har en lägre upplösning än andra Xbox360 spel - därför ser det bättre ut på min "vanliga" TV.

Comment

• tycker ej det ser så snyggt på min vanliga widescreen heller....sen hackar mitt spel även när jag kör

Comment

• Välkomna till denna tråden (postar länken här för det är inte många som läser annat än denna tråd ) http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=26921

Comment

• nån som kan se om NHL 07 finns nånstans? väntat i 2 år nu och inte nått nhl 2k7 nu för dom kan ta sig i rövan med skit spelet!!!! fUCK 2K 4 LIFE

Comment

• Det borde dyka upp någon gång i veckan eftersom det släpps i USA på Torsdag.
                Håll ut lite till
                Last edited by mikael.beck; 2006-09-12, 22:07.
                MVH
                Mikael Bäck

Comment

• nån som bränt Lego.Star.Wars.II.The.Original.Trilogy.PAL.XBOX360-UKT och fått det o fungera ??? brände det det stog att det var färdigpatchat men det fungerar inte hjälp !!

Comment

• Original inlägg av Postal
                    nån som bränt Lego.Star.Wars.II.The.Original.Trilogy.PAL.XBOX360-UKT och fått det o fungera ??? brände det det stog att det var färdigpatchat men det fungerar inte hjälp !!

japp, satt o lirade det lite inatt .. skönt lir faktiskt. Snyggare än vad jag trodde ...

brännde med Pioneed 111d brännare och Verbatim skivor .. har brännt 11 spel och alla har funkat hitills ..

Comment

• jag brännde ochså med Pioneed 111d brännare och Verbatim skivor har bränt över 20 skivor 2 som nte funkat har fW version 1.1 vilken har du?

Comment

jag brännde ochså med Pioneed 111d brännare och Verbatim skivor har bränt över 20 skivor 2 som nte funkat har fW version 1.1 vilken har du?

vet inte .. det som satt i den ifrån början 1.06 tror jag .. tänker inte byta fw förrän nånting börjar strula.

Det är lixom regel nr 1 när det gäller teknik i huvudtaget, don't fuck with it if it works

Comment

• heheh sorry jag menade vilken FW du har på din 360... jag har 1.1 o där funkar inte lego star wars tänkte kanske ändra till 2.1 o se om det hjälper har bara brännt spelet en gån vet inte om jag orkar försöka igen vill inte ha sönder 2 skivor på en gång

Comment

heheh sorry jag menade vilken FW du har på din 360... jag har 1.1 o där funkar inte lego star wars tänkte kanske ändra till 2.1 o se om det hjälper har bara brännt spelet en gån vet inte om jag orkar försöka igen vill inte ha sönder 2 skivor på en gång

aha, jag har ingen aning .. hur kollar man det ?

Comment

• Nu har båda Nhl-spelen kommit (Nhl 07 och Nhl 2k7). Nu är ju frågan om dom funkar på våra Pal-boxar. Det verkar som det är Ntsc på båda men det kanske kan funka om vi har tur

Comment

• Med största säkerhet funkar inte NHL 07 på PAL eftersom EA nästan alltid brukar regionslåsa spelen.
                                Var finns dom föresten?
                                MVH
                                Mikael Bäck

Comment

Working...
                                X