Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• är:
    Top.Spin.2.PAL.XBOX360-DNL

pre-patchad ?

Comment

• Ja, men det är många som haft problem med just DNL-releasen.
      Plocka hem Top.Spin.2.PAL.MULTI5.PROPER.XBOX360-DRabbits istället.
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

• Dynasty Warriors 5 Empires PAL UK XBOX360-UKT finns nu på torrentleech bland annat. Funkar fint.
        » Xbox360 FAQ

Comment

• är dynasty warriors pre-patchad???

Comment

• Den releasen är det.
            Spelet är dock inte nytt som jag först trodde.
            "RELEASE DATE...: 23/06/06"
            » Xbox360 FAQ

Comment

• ABGX sidan har ju ofta ett ? på pre-patched....

är schrom360 det "enda" programmet som kan kolla statusen på ett spel?

Comment

• SS merger brukar jag använda för att kolla isofilerna
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Battlestations.Midway.PAL.XBOX360-DNL funkar fint iaf på NME

Comment

• Nu finns Bullet_Witch_PAL_XBOX360-SPARE att tanka hem.

Funkar fint.
                    Last edited by Enlund; 2007-02-28, 17:22.
                    » Xbox360 FAQ

Comment

• Är det något att ha? Funderar på att dra hem det men har läst lite delade åsikter om det.

Comment

• Har bara testat att den fungerar, så nån mer ingående recension kan jag inte ge ännu.
                        » Xbox360 FAQ

Comment

• Undrar om XBOX1-spelet releasenamn: Grand_Theft_Auto_San_Andreas-USA-XBOXDVD-DAGGER funkar på min 360 med samsung-läsare flashad med senaste firmware?

Comment

• Förmodligen inte. Gissar att USA-releasen är NTSC. Din 360 är inte regionsfri.
                            » Xbox360 FAQ

Comment

• Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
                              Förmodligen inte. Gissar att USA-releasen är NTSC. Din 360 är inte regionsfri.
                              Förmodar det också.. Men i torrentinformationen stod det något om PAL-fix.. Sak samma. Är det någon som vet någon GTA San Andreas-release som jag kan spela på min 360?

Comment

• Grand Theft Auto San Andreas Pal Multi5 Xbox-Xtasy-Dobryziomex borde t.ex. fungera.
                                » Xbox360 FAQ

Comment

Working...
                                X