men är GST releasen nukad eller funkar den perfekt?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Filter
-
Administrative
new posts
-
Det vet jag snart....Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Jag har spelat GST-versionen i ett par timmar nu och den fungerar felfritt än så länge....Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Comment
-
Forza_Motorsport_2_PAL_XBOX360-GST fungerar kanon!
Den är, som skrivet tidigare, nukad. Varför har jag inte sett nån info om.
Men jag har spelat nu sen klockan 18... d.v.s. i 3 timmar. Och spelet fungerar hur bra som helst.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Pga att den inte är en scenerelease. De älskar att hitta orsaker till att sätta nuke-stämpeln...Original inlägg av Enlund Visa InläggForza_Motorsport_2_PAL_XBOX360-GST fungerar kanon!
Den är, som skrivet tidigare, nukad. Varför har jag inte sett nån info om.
Men jag har spelat nu sen klockan 18... d.v.s. i 3 timmar. Och spelet fungerar hur bra som helst.
Comment
-
den är inte nuke enda anledningen till nuke är att någon torrent tracker inte hade alla hästar hemma! båda rellarna är på dupe site fortfarande o är de de så är de deOriginal inlägg av Kanu Visa InläggPga att den inte är en scenerelease. De älskar att hitta orsaker till att sätta nuke-stämpeln...
Comment
-
Hittar den tyvärr inte. Nån som kan hitta en .nfo till den så jag kan lägga en request?Original inlägg av Zopyrus Visa InläggCondemned_PAL_WORKING_READNFO_XBOX360-RoME
- Bara att bränna, PAL-version.
Comment
-
Condemned_NTSC_INTERNAL_XBOX360-ObPOriginal inlägg av Kallakulle Visa InläggHittar den tyvärr inte. Nån som kan hitta en .nfo till den så jag kan lägga en request?
Ripper: <-> Team ObP -
- Release Date: <-> who cares -
- Streetdate: <-> now -
- Source: <-> Clone CD -
- Files: <-> 73 X 100MB -
- Publisher: <-> SEGA -
- Platform: <-> 360 BABY -
- Category: <-> Action -
region free = Working on Xbox 360 systems of all origins
it is SS patched and ready to burn.
Comment
-
Comment
-
ska ni dra den dra då denna här åxå så slipper ni undra hur man ska få de o funkaOriginal inlägg av tompa290 Visa InläggShadowrun PAL XBOX360-FA ute nu !
http://img517.imageshack.us/img517/7...ilss400eb4.jpg
Shadowrun.PAL.XBOX360.U.FiX-CRAP
Comment
-
Jag föreslår en ny klistrad tråd för releaser som är stealthpatchade från början, alltså releaser där man kan vara 100% säker på att de är som de ska vara för att man ska kunna spela dem med senaste firmware. Denna tråd är ju nu fylld med en blandning mellan releaser som bara är SS-patchade och sådana som är 100% stealthpatchade, och även om de nyare releaserna är 100% stealthpatchade som standard (är de väl?) är det desto intressantare att få information om äldre releaser som också är det. Med andra ord en tråd med releaser som startar på iXtreme.
Låter det som en bra idé Hansi?
Comment
-
Någon som har en stealth patchad release av Oblivion till X360 eller länk dit man kan ladda ner pfi.bin, dmi.bin ss.bin ?.
Hade även uppskattat om någon vet var man kan få tag på "video.bin"-filen för video-stealth, ska väl vara samma för alla spel men jag kan inte hitta den :\ ..
Peace!| PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |
Comment

Comment