Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Azper
    Jag uppdaterade Need For Speed Carbon.. Och det fungerar, Jag har inte kört "höstupdaten". Har en Sammydrive
    Samma här, funkar fin fint!

Comment

• Original inlägg av Steffe
      Har läst lite om att när man uppdaterar Gears Of War så lägger den in höst-uppdateringen och vissa får då som känt error 66. Men som endel påstår så läggs den uppdatersingen in även när man kör NFS Carbon. Nån som har mer info om detta?
      NFS: Carbon lägger in Vår-uppdateringen =)

Comment

• Även om ni skriver att NFS Carbon och Gears Of War lägger in höstuppdateringen så vill xbox live likt förbannat uppdatera när jag kör igång liven, trots att jag äger dessa 2 titlar och har uppdaterat (NFS endast). Har en hitachi drive. Är det riskfritt att ändå uppdatera och vad gör den senaste (Fall) uppdateringen?

Man vill ju trots allt spela live.

Comment

• Ska du köra spelen med live måste du som tidigare konstaterats köra uppdateringen ja.
          Och som tidigare konstaterats är det enligt allas vetskap ofarligt köra den på hitachi.
          Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

• Call Of Duty 3 PAL XBOX360-DAGGER
            och
            Gears Of War READNFO MULTi2 NTSC XBOX360-SuperX360 <----Funkar på PAL!

Sköna spel

Comment

• Tony Hawks Project 8 MULTi5 FREE REGiON NTSC XBOX360-VORTEX
              och
              World.Series.of.Poker.Tournment.of.Champions.2007. Edition.PAL.XBOX360-DNL

Finns nu på Revolution!! tanka tanka.....
              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
              » Xbox360 FAQ

Comment

• World.Series.of.Poker.Tournment.of.Champions.2007. Edition.PAL.XBOX360-DNL

Tony Hawks Project 8 MULTi5 FREE REGiON NTSC XBOX360-VORTEX

ute nu på RevolutionTT

Comment

• hehe ja. kolla min post för 3 timmar sen. :-)
                  » Xbox360 FAQ

Comment

• Funkar Tony_Hawks_Project_8_MULTi5_FREE_REGiON_NTSC_XBOX3 60-VORTEX.torrent på PAL? Står det ska göra det men har nån prövat?
                    Stod något på revolutiontt tror jag om nån fix-fil....nån som vet något om det eller är det bara nån som drömt?

Comment

• Tony_Hawks_Project_8_MULTi5_FREE_REGiON_NTSC_XBOX3 60-VORTEX

Funkar bra på PAL och är rätt kul....
                      Folk som klarar spel som Gears of Wars på 2 timmar måste skaffa ett liv! :-)
                      Fast å andra sidan skulle jag inte vilja klara ett bra spel så fort...man vill ju suga lite på karamellen...

Comment

• Har lite bekymmer med denna
                        Call Of Duty 3 PAL XBOX360-DAGGER

får misslyckade bränningar..och skivorna sinar :/...

har prövat i 4x och 2-2.4x i clonecd men det vill inte..verkar skita sig vid lead-out...kanske borde pröva med 1x?

Comment

• Skumt.... Jag har bränt ut (och spelar) exakt den releasen.
                          Brände i 2.4X.
                          Funkar hur bra som helst......
                          » Xbox360 FAQ

Comment

• lyckades med en bränning i 1x...och då va datan rebuuthad och så...men skivan gick inte igång i xboxen polaren får testa i sin så får vi se om det är bränningen som vart knas eller inte....kanske inte är meningen att jag skall spela cod3

Comment

• Har du packat upp image filen innan du brände? Har du bara tankat image filen så finns ju en möjlighet att den inte är riktigt komplett och då går det inge vidare.

Comment

• Ultimate_Alliance_READ_NFO_PAL_XBOX360-SuperX360

någon som provat bränna detta spel får
                                Sektorer: 1
                                LayerBreak: 2086912 i clone cd men den lilla dvd filen säger LayerBreak=1913760

Comment

Working...
                                X