Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som vågat gå in på Live med flashad firmwire?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ok, har inga erfarenheter av IE7, tack och lov
    Mozilla täcker mina behov

Comment

hehe

en grej som är intressant som inte många snackar om är Gamerscore!

MS borde se ett mönster där på att folk spelar brännda...

Man har en gamerscore som ligger på typ 2300 och sen en vacker dag så bara ökar den med raketfart och man ser att användaren spelar många sorts spel.

gamerscore är inte så svårt o få räcker bara o ta dom första scores på många pel så ökar man i poäng väldigt bra, säg att man brännt ut 10 spel och spelar mycket varje dag då har man ju ökat gamerscore mycket snabbt och speln är ju inte biliga så inte många har råd med o köpa 10 spel på en dag

Comment

jag tror att ms kommer att vänta med att fixa firmware hacket eftersom dom vet att hackade consoler säljer som smör :P
        Xbox 360 Resident Evil Red!
        Xbox Live! Gamertag: Lunatico

Comment

Öh tror inte det eftersom varje konsol är en förlust däremot så tjänar man pengar på spel ännu så länge. Men allt eftersom alla snåla ska flasha om blir det inga pengar till spel utveckling så frågan är vem som tjänar på vad
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
            Öh tror inte det eftersom varje konsol är en förlust däremot så tjänar man pengar på spel ännu så länge. Men allt eftersom alla snåla ska flasha om blir det inga pengar till spel utveckling så frågan är vem som tjänar på vad
            Tror inte det handlar så mycket om snålhet utan mer om att M$ tar ut för hutlösa priser. För oss som jobbar är det väl okey att köpa orginal spel men om en 13-åring, som måste punga upp med nästan 700:- för ett spel som de sedan kanske tröttnar på efter ett par dagar, väljer att köra med kopior så förstår jag det.
            Om de sänker priserna på spelen samt bakar in de funktioner som nu finns i gamla xboxen (Större hd stöd, stöd för fler filmformat, ftp klient osv.), så tror jag intresset för att hacka xboxen inte skulle vara lika stort. Nu är det istället chippmakarna som tjänar pengar och det måste även M$ förlora på i längden.

Comment

Tror nog inte att en 13 åring betalar sin 360 & spel själv, sen vidhåller jag vid det jag skrev innan
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X