Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

wxripper fråga..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• wxripper fråga..

Tjena, provade nyss hotswap tricket å drog ner 3 lir till hddn.. men när jag kollar på storleken är de exakt lika stora.. Jag använda först pearlharbor som dvd rulle och sedan swapa till spelen..
    totalt vart spelen crika 7,4gb.. så vart det något knas eftersom de är lika stora iso filer?

Den kanske rippar så mycket som toc:en på din "swappade" dvdfilm visade. Prova bränna, fungerar det så var nöjd
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok, men jag måste vell patcha den med en ss fil... eller?

Comment

japp det måste du, ladda ner ss-filer från nätet, finns överallt..
        se till att patcha med rätt region bara, använd ssmarger 1.4
        kanon till det, bränn sedan med clone cd senaste versionen..
        Kom ihåg att ställa in bokktype på dvd med dvdinfo..
        www.xbox-scene.com innehå¨ller en del riktigt bra tutorials till allt detta!
        //olof

Comment

oki , har samlat på mig ett gäng ss filer.. så jag hoppas de är OK

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X