Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Funkar min brännare till Double Layer skivor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Men NEC har det redan som standard
    Ja google en bra början ju
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Kunde inte du komma med detta igår?
      Nu har jag köpt en 3550. Men det är nog lika bra, även om det skulle funka med 2500A brännaren antar jag att det blir i alla fall bättre med en 3550, om inte snabbare i alla fall.

Comment

Man kan flasha om FW fr 2500 till 2510 åxå då kan man bränna både +/- DL
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

vart kan man hitta den flashingen då?

Comment

Är det många som fått igång 360-spel med NEC-brännare och Hitachi-läsare i 360:n?
            MVH
            Mikael Bäck

Comment

Sök på google efter 'NEC 2500A firmware dual layer' till exempel...

eller om det funkar som Pege säger med firmware till 2510 brännaren, sök firmware till den istället.

Nyckelordet är nog 'google'...

Comment

Man hittar allt man behöver just här

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X