Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

extern dual layer brännare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• extern dual layer brännare

Har planer på att skaffa mig ett 360 nu och tänkte höra om denna http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=311778 är något att ha, och om mina backup kopior kommer fungera med denna?

Behöver en extern eftersom jag bara har en bärbär dator hemma.
    Andra tips mottages gärna

Man köpa en intern DVD Brännare & köra den som en Extern iaf med hjälp av Easy IDE
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

okey jo det skulle ju kunna vara ett sätt, fast vore snyggare med en riktig extern..
      aja får väl köpa den och prova om boxen gillar backuperna från den

Comment

Kan du flasha din 360 genom din bärbara då? Isåfall hur? Skulle gärna vilja veta hur du gör om det går...
        Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

har en stationär såklart, men saken är att jag flyttar snart och enbart ska ta med den bärbara

Comment

varför skulle det inte gå att flasha genom bärbar?
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X