Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox Live vill göra en uppdatering, vågar jag?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox Live vill göra en uppdatering, vågar jag?

Hej!

Jag har en firmware flashad xbox 360 maskin med extreme firmware för min Toshiba-Samsung spelare. Jag anslöt mitt xbox 360 till nätverket precis och gjorde en test om mina inställningar var ok för att eventuellt köra xbox live, mina inställningar var ok men jag fick en fråga om jag ville uppdatera min konsol efter att testerna slutfördes. Vågar man göra denna uppdatering? Någon som vet vad uppdateringen innebär? Finns det risk för att bli avstängd på xbox live?

Inga rapporter om avstängningar ännu iaf
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tackar för ditt snabba svar, ska göra den uppdateringen som maskinen vill

Edit: Gjorde uppdateringen och kan fortfarande spela brända spel. Är dock väldigt nyfiken på vad det var för sorts uppdatering som gjordes, någon som vet?
      Last edited by MoFa; 2006-07-22, 16:04.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X