Original inlägg av Hansi
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"Error E 64"
Collapse
X
-
Maila mig det du vill ha programmerat så skickar jag ett chip mot postorder. Det kostar 350:- inkl frakt, chip, programmering.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Mailade er men missade att bifoga firmwaret, mailade firmwaret efteråt men sedan har jag inte fått något svar, är det på g eller vart det något fel igen Hansi?Original inlägg av HansiMaila mig det du vill ha programmerat så skickar jag ett chip mot postorder. Det kostar 350:- inkl frakt, chip, programmering.
- Citat
- Flag
Comment
-
Måste ha missat detLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment