Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som vill dela på köpet av 50st Printable Ritek DL skivor?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Någon som vill dela på köpet av 50st Printable Ritek DL skivor?

Hej,

funderar på att köpa 50st Ritek Printable Double Layer DVD+R 8.5Gb 2.4x in 50-pack hos opusshop.nl

De kostar 112 euro och frakt tillkommer med 120kr eller något, så totalt blir det nog 1100kr eller sånt.

Jag behöver dock inte 50st, skulle däremot gärna ha såna med printable surface eftersom jag har skrivare som klarar av det och jag tycker det är snyggt.

Någon som är intresserat av att köpa typ 25st så vi kan dela på de?

Original inlägg av TePeL
    Hej,

funderar på att köpa 50st Ritek Printable Double Layer DVD+R 8.5Gb 2.4x in 50-pack hos opusshop.nl

De kostar 112 euro och frakt tillkommer med 120kr eller något, så totalt blir det nog 1100kr eller sånt.

Jag behöver dock inte 50st, skulle däremot gärna ha såna med printable surface eftersom jag har skrivare som klarar av det och jag tycker det är snyggt.

Någon som är intresserat av att köpa typ 25st så vi kan dela på de?

Läst på nått forum att man inte ska använda printable surface eftersom dom funkar inte bra i hitachi spelar kan tom ta sönder dom, tror att det var nått med att lasern inte kan läsa som det ska. kommer tyvär inte ihåg var jag läste det men det som stog var kort och gott att man inte skulle köra med printable surface skivor. så spar dinna pengar my friend lr köp 2 lr 3 stycken i nån butik först och testa

Comment

Ah, tack för informationen. Det är bra att veta det.

Comment

Original inlägg av Postal
        Läst på nått forum att man inte ska använda printable surface eftersom dom funkar inte bra i hitachi spelar kan tom ta sönder dom, tror att det var nått med att lasern inte kan läsa som det ska. kommer tyvär inte ihåg var jag läste det men det som stog var kort och gott att man inte skulle köra med printable surface skivor. så spar dinna pengar my friend lr köp 2 lr 3 stycken i nån butik först och testa
        Vad snackar du för skit??
        Dessa skivor fungerar utmärkt. Vad man däremot inte ska ha är labels på skivorna(alltså sådanan man kan köpa och klistra på själv). De kan skada lasern och i värsta fall lossna från skivorna.
        TePel: Jag har själv köpt dessa skivor från opusshop.nl och de fungerar klockrent på min 360 med samsung läsare. Eftersom jag själv köpte ett 50-pack så är jag inte intresserad av att dela nåt mer pack med dig men du får väl leta vidare.

Good luck!

Comment

Kan tillägga att jag också läst på olika forum och då var det fråga om labels och inte "fullface printable yta"!

Comment

Det verkar 'make sense' det...

såna klisterlabels suger ju

men isåfall: någon intresserat av att dela på köpet?!

Comment

http://www.medieshoppen.dk har verbs till bra pris annars.

Comment

http://www.medieshoppen.dk har verbs till bra pris annars.
                Finns bättre!

Comment

alright....tell me where mr holmes. Billigare är bättre så håll inte inne med informationen.

Comment

My bad;0) Kollade på DvD-Dl och inte +. De va ju bra priser annars alltså.

Comment

spamma inte ihjäl min tråd ni!

Comment

JAg skulle kunna vara intresserad, om det går att ordna på ett smidigt sätt.
                        JAg har samsung läsare och NEC 2500A brännare

Comment

Jag har 25st att sälja. Jag köpte 50 st men kommer aldrig att göra av med alla. Hör av dig om du vill köpa dom.

Comment

Får inte fram någon mail adraess på dig, så det blir svärt att höra av sig.

Comment

Steffe jag köper gärna de 25 st om vi kan fixa det på ett vettigt sätt. Jag kan sätta in pengarna på ditt konto, om du kollar vad frakten går på. Åker till Gotland imorgon bitids och har ingen tillgång till nätet där, men vi är hemma igen sent på fredag.

Maila mig på naseape(snabelgrej)hotmail.com så vi kan ordna något. Eller adda mig om du har MSN så kan vi fixa det direkt!

Daniel_25 no offense men det var jag som började den här tråden pga att jag vill ha typ 25st skivor istället för 50; inte särskild trevligt att du peta in dig i det nu innan jag får chansen att svara....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X