Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur är det nu?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur är det nu?

Har haft ett uppehåll från mitt Xbox360 sen jag köpte det i vintras och jag har Hitachi-läsaren, har läst en hel del och tydligen ska de både finnas FW och chip, kanske finns ännu mer.

Men vilket är det bästa och som fungerar verkligen utan en massa buggar.

Går det att ladda ner någon firmware själv och fixa och hur ska man föra över det fråmn datorn till Xboxen? Har för mig att jag har sett något sådant program som kan göra det.

Flashning av dvdns firmware som gäller.
    Finns beskrivet i tråden "XXXX klarade sig 360N" eller nåt i den stilen som är klistrad. Läs den så står allt du behöver veta.

Om du inte hänger med riktigt skulle jag tipsa dig om att lämna in din xbox till psxcare så löser dom det åt dig.
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Original inlägg av banan1
      Flashning av dvdns firmware som gäller.
      Finns beskrivet i tråden "XXXX klarade sig 360N" eller nåt i den stilen som är klistrad. Läs den så står allt du behöver veta.

Om du inte hänger med riktigt skulle jag tipsa dig om att lämna in din xbox till psxcare så löser dom det åt dig.
      Okej mao är det ingen mening med att sätta igång mitt gamla dator-frekz snille än eller lämna in.

Någon som vet hur långt snillarna ligger på att stödja alla Hitachi-läsarna och när kan man använda vilka brännare och vilka dual layer skivorna som helst? Vore bra om man slapp risken med att man kan bli avstängd från Xbox Live med och kunna ladda ner spelen direkt från datorn till Xboxens utökade hårddisk på 1 TB nångång i framtiden

Comment

Såvitt jag vet stödjer dom väl alla Hitachi?.
        Alla dual layer skivor och alla brännare känns som det aldrig kommer imho.
        Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X