Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Går det att köra "wire trick" på en samsung eller gäller det bara hitachi/lg?? Kan man flasha mktflash genom windows eller måste det vara genom dos?
svara snabbt plz!
Wire trick behövs bara på hitachi
Samsung flashar man med MTKflash i DOS
Vill man inte slösa en massa timmar på att bli frustrerad så tar man driven till oss så fixar vi den bums.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
en till fråga ang. när man ska flasha med extreme firmwaret. På LG så behövde jag inte dvd nyckel men det måste jag på samsungen eller? Det står att jag ska sätta in det på adressen 4000 med hexeditor... Är man tvungen till att krångla med det eller är det bara om man skall kunna göra egna backuper??? Tacksam för svar...
Har ingen samsung själv men har lovat en polare att göra hans. Läste att det smidigaste sättet var att köra något som kallas samsung autoflasher. Tydligen så bootar man med en floppy eller från usb, kör igång autoflashern och sen gör den resten. Någon som testat det?
Comment