Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bakåtkompabilitet & Flashad firmware

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bakåtkompabilitet & Flashad firmware

Hallå!

Har just flashat min box utan större problem och skulle till att prova en gammal backup från XBOX 1

Boxen verkar läsa skivan men däremot klarar den inte av att köra spelet

Hittade en uppdatering som enligt det officiella xbox-forumet skulle brännas på en skiva och köras i sin 360 för att supporta gamla spel

Någon som kört denna med flashad firmware eller gjort liknande uppdatering via live?

Vill inte dra in nån mjukvara som ställer till det på något sätt nu när jag flashat boxen

Kör Hitachi 47DJ med Xtreme 1.3

Tacksam för svar!

Uppdateringen i sig är inga problem.

Men normala xbox1 backuper går inte starta.

Backuperna måste göras på dual layer skivor med korrekt security sector.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

OK

Tack för det snabba svaret!

Comment

Kan man använda en Security Sector fil till en 'vanlig' nerladdad xbox spel, eller ska de ha rippats på ngt speciell sätt med? Har sett några 'xbox för xbox360' relle som är mycket större än de vanliga xbox relle.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X