Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem att starta bakup.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem att starta bakup.

hejsan jag har en hitatchi dvd, lite on shw-16h5, och verbatiam dvd dl skivor, brännt i 2,4x uppdaterat till lsow firwaren på brännaren, men när ja ska spela spelet så börjar den läsa i typ 40sek sen så kommer den in till dashborden å så står det unrecognized disc nere där man kan trycka på eject. vad är felet? brännt fel eller vad kan det vara?. har testat att hd-vga swappa å allt möjligt jag har läst. vad ska jag göra?

fick samma med min NEC brännare..

lösningen är att skaffa en pioneer 111D dom funkar på hitachi

samt en modell av Lite on ...vet inte vilken det var men

Comment

jo fast på min nec brännare så kom ja bara till media spelaren så ja åkte till elgiganten å köpte en liton, å nu så står den bara å läser men inget händer

Comment

Okej, jag har en liteon 160P6S tror jag den hette och den fungerar utmärkt, jag har inte haft en enda felbränning eller någonting. Alla backups startar (dvs om de är patchade rätt)

-----------------

Liteon + Verbatim= 100% Hitatchi 47DJ

Comment

testade att brännna ett annat spel å 1x hastighet funkade prima
          så antingen så måste jag bränna i 1x eller så vare fel på bakupen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X