Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varierande resultat med samma dl skivor vid olika spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Varierande resultat med samma dl skivor vid olika spel?

Hej. Jag har en Samsung läsare i min Xbox 360 och bränner med min nec 6550 med Imation media (Ricoh JPN01).

Jag har bränt tre spel som fungerat (Oblivion,Table Tennis och Prey) alla på första försöket, men nu i helgen skulle jag bränna need for speed most wanted och ninety nine nights och förlorade 3 dl skivor där två på 99 nights. Spelen startar men på 99 nights blir det dirty disc efter introt och på nfsmw så hänger sig spelet efter jag valt något att spela och den laddar.

Vet nån vad det kan vara för fel? Kan det vara så att vissa spel funkar med vissa dl skivor medans att man till andra måste ha skivor med bättre kvalite tex verbatim dl skivor.

Kör med Verbatim och du blir inte besviken. Simple as that.
    MVH
    Mikael Bäck

Comment

jag kör med traxdata....bar bränt 4-5 spel men funkar bra på samsung

Comment

Kör du billiga skivor så kan kvaliteten variera. Det du betalar för när du köper "bättre" skivor är en jämnare kvalitet.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för svaren. ser nu att det va jag som gjort fel när jag skulle bränna 99 nights (fick felinformation av en på xbox-scene forumet). Har beställt 4 pack traxdata skivor från tyskland med samma mediacode som imation skivorna (RICOHJPND00). Det är möjligt att jag gjorde något fel även på NFS MW också eller så va det en kass realese.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X