Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En liten fråga ang. Xbox live update

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• En liten fråga ang. Xbox live update

Fick min 360 för nåra dagar sen så e rätt grön på det här. Men när jag kör Testet för Xbox Live connection får jag upp ett meddelande att Xbox live måste uppdateras så får jag välja om jag vill göra det eller inte. Har en 360 Xtreme frågan är vågar jag installera uppdateringen eller kommer det bli några problem?

Inga problem att uppdatera när detta skrivs
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tusen tack

Comment

..

Hur är läget idag då? Jag var inne hos psxcare för ca 2 månader sen och flasha min samsung. Inte vart på xbox live sedan dess. Men kan jag koppla upp mig idag utan problem?

Comment

japp kör på bara
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

nån som vet när den nya dashbord uppdate kommer ?
            de sägs de ska inne hålla nått mot fw hacket.
            Last edited by istallion; 2006-09-12, 23:40.

Comment

Original inlägg av istallion
              nån som när den nya uppdate ska komma ut nu snart .
              de sägs de i den de finns nått mot fw hacket.

eh va ?

Comment

det ska komma en ny uppdate till dashborden på xboxen genom live
                nu snart nångång (sep,okt,nov) typ.

Comment

okej, hur är det nu då hansi? Kan man uppdatera? Senast du skrev var det ju 2006-09-12. Och då funka det klockrent...
                  Men nu verkar MS gett igen?

Comment

finns en annan tråd om det här.

Det är bara att uppdatera. Den dödar vissa flashningar, vissa versioner. Oftast Samsung, men det är lixom ba flasha med senaste 4.2 lr vad det är så funkar det igen ..

Comment

Eftersom senaste uppdateringen även dödade omoddade boxar så fick nog ms tänka om. Jag har inte hört om några boxar med problem sedan efter helgen. Och får du problem så fixar vi till boxen igen om den är moddad av oss.

Comment

jag är ny på detta ...har en hitachi 59b ...flashad med xtrm:max:59b:v1.5S

kan jag updatera xbox live...utan problem

Comment

Original inlägg av Mikael71 Visa Inlägg
                          jag är ny på detta ...har en hitachi 59b ...flashad med xtrm:max:59b:v1.5S

kan jag updatera xbox live...utan problem
                          Ja det kan du!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X