Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
New age...no old age mer än 30 år sedan det kom till, betala nej jag får betalt
Inget du skulle förstå ngt av vad jag kan se iaf inte ännu men kan komma med åren.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jag vill sälja min 2 veckor gammla Pioneer 111d Dual Layer DVD brännare (grå intern). Maila mig eller adda mig på MSN så kan vi snacka om de: augustbergh@hotmail.com
PS. Jag vet inte vad reglerna om annonser är på detta forum men om det är emot reglerna så kan ni ta bort denna tråd men banna mig helst inte (jag hittar ingen tråd om regler).
Har lagt till dig på MSN men du är tyvärr inte inne, vill gärna köpa din brännare.
Min mailadress står där så det är bara att maila för den som är intresserad. MSN är betydligt mindre pålitligt då det kräver att båda personerna är online exakt samtidigt.
Uppgradera till senaste msn live messenger så fungerr det som i icq, meddelanden lagras och kommer fram när mottagaren är online nästa gång. Bravo microft, vad tog det, 10 år eller?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment