Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Funkar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Funkar

Har köpt en flashad xbox 360 hitachi. Har en Pioneer 111d, bränner med nero (image) Sen när jag sätter in skivan i xbox kommer det för en svart bild i några sekunder och sen kommer det upp "UNRECOGNIZED DISC" Vad är felet?
    Använder också verbatim DVD+R DL

Original inlägg av emanueel
    Har köpt en flashad xbox 360 hitachi. Har en Pioneer 111d, bränner med nero (image) Sen när jag sätter in skivan i xbox kommer det för en svart bild i några sekunder och sen kommer det upp "UNRECOGNIZED DISC" Vad är felet?
    Använder också verbatim DVD+R DL
    bränn med clonecd, senaste versionen, sen bränner du .dvd filen som troligtvis hängde med när du packa upp? ..så funkar det galant ..farten ska också vara 2,4x

lycka till

Comment

fick det att funka nu=) Men när jag spelar Pgr3 så hänger det sig efter 10min ungefär även orginalspelet.
      Vad är felet?

Comment

Original inlägg av emanueel
        fick det att funka nu=) Men när jag spelar Pgr3 så hänger det sig efter 10min ungefär även orginalspelet.
        Vad är felet?
        Xbox 360 är felet. En underbar konsol som alltid fungerar.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X