Jag laddade ner Dead Rising och .rar filen innehåller två filer, IMAGE.dvd och IMAGE.000. Jag testade att byta namn på IMAGE.000 till IMAGE.iso bränna ner, men spelet fungerade inte då. Har testat att bränna ner spel till 360 förut och då fungerade det. Någon som vet vad problemet är?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem med nerbränning
Collapse
X
-
Om jag skriver clonecd så menar jag clonecdLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej.
Jag försökte bränna ner det, men Xboxen kunde inte ladda spelet. Försökte sedan med Ninety-Nine Nights, men då spelade Xboxen upp spelet som en film. Det står "To play this disc, put it in an Xbox 360 console." och trycker man på något så kommer play-knappen och allt sånt upp.
- Citat
- Flag
Comment
-
Har du NME chip? Där har du "felet" isf.
Måste ändra booktype på din brännare till DVD+R DL annars går de inte, jävla skitchip.
Tog bort mitt chip idag och flasha med Xtreme 3.3, mycket bättre!
Om du inte har chip och ändå får de där meddelandet så vet ja inte vad som är fel, dålig media kanske?
- Citat
- Flag
Comment
-
laddar du rätt fil?
I clone cd ska du ladda image.dvd filen. Är det så att du bränner image.000 filen så kommer inte iformationen om layerbreak med och då starta den inte i xboxen. Sen måste du ställa in booktypen till dvd-rom på din brännare också. Detta kan du göra med t.e.x dvdinfopro!
- Citat
- Flag
Comment
-
Inte är du så korkad så du försöker spela upp spelen i en xbox 1 ?Original inlägg av basseAEGOkej.
Jag försökte bränna ner det, men Xboxen kunde inte ladda spelet. Försökte sedan med Ninety-Nine Nights, men då spelade Xboxen upp spelet som en film. Det står "To play this disc, put it in an Xbox 360 console." och trycker man på något så kommer play-knappen och allt sånt upp.
- Citat
- Flag
Comment
-
ROFL, det vore kul, och sen dessutom fråga om hjäp i 360 forumet vore ju bara grädde på moset...Original inlägg av `rzrInte är du så korkad så du försöker spela upp spelen i en xbox 1 ?Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej, det är en 360 jag använder.
Okej! image.dvd filen är bara 33 byte stor. Ska jag bara bränna den filen eller den och image.000 filen?I clone cd ska du ladda image.dvd filen. Är det så att du bränner image.000 filen så kommer inte iformationen om layerbreak med och då starta den inte i xboxen. Sen måste du ställa in booktypen till dvd-rom på din brännare också. Detta kan du göra med t.e.x dvdinfopro!
- Citat
- Flag
Comment
-
bara dvd-filen
.dvd-filen innehåller 2 instruktioner till CloneCD: layerbreak och huvudfilens namn.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Start
kör
skriv in: regedit
Redigera
sök
skriv in Clone CD bocka för Nycklar
När den hittas, höger klicka på filen ta bort
starta om PCn
Installera på nytt Clone CD"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
tanka hem fullversionen då.... eller bara cracken. finns ju överallt, piratebay t.ex.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment

Comment