Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med nerbränning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Okej, har gjort det nu men har nu ett nytt problem. När jag väljer IMAGE.dvd filen i CloneCD så kommer det upp en error ruta där det står
    Fel vid öppning av Filen LayerBreak=1913760:
    Det går inte att hitta filen.
    Vilken fil är det den inte hittar? Har både IMAGE.dvd och IMAGE.000 i samma mapp.

Comment

Kör SENASTE clone cd så går det bättre...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej, tack så mycket, hörni. Fick igång spelet, så äntligen kan jag döda lite zombies.

Comment

.
          Xbox 360 samsung extreme firmware
          Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
          PsTWO V14 Matrix infinity
          Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Original inlägg av Guccigol
            Hejsan jag har problem med att bränna NHL 07 jag har den senaste clonce full 5.2.9.1 hitachi läsare och pioneer 111d

jag gör så här .

läs till image fil som jag sedan sparar på en mapp. ska det ta mindre en 15 sekunder här? det gjorde på min dator!!!!

sedan klickar jag på bränn från image fil där jag hittar image.dvd (28byte) sen klickar jag på 2.4x och start.. det tar cirka 3 min sen säger den bränning slutfört .

när man stoppar in den i xboxen kommer det japanska text ?????

vad e felet har läst klistrade trådarna 10 gånger nu

Försöker du göra en kopia på ett originalspel du har?
            Läs då den här klistrade tråden en 11:e gång
            http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=26137
            Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
            » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X