Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

I min stad finns inga databutiker...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• I min stad finns inga databutiker...

En finns det..
    Jag köpte det sata kort dom hade, vilket inte funka alls.
    Mobot funkar klockrent med sammy drives, men inte hitachi.

Jag behöver alltså ett kort som fungerar med hitachi. Skulle någon kunna skicka en länk till nån butik som har fungerande hemma (kjelle o co hade slut..) Blir så besvärligt om man ska beställa o skicka tillbaka..

komplett

Comment

.se

Comment

= en grym affär!

Comment

beställde deras sil 3112 kort för 295 riksdaler, o hoppas just nu på att det fungerar.. dyker väl upp i lådan i dag eller i morgon.. va det samma kort du menade?

Comment

varför inte bara köpa Connectivity Kit till datorn eller har du inga sata kontakter på datorn?
            Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

Ett sånt har jag redan, men vet inte hur det skulle ha löst problemet med vt8237 som inte vill spela med hitachi läsare..

stlabs med sil3152 fungerar iaf. lite krångel men sen gick det bra..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X