Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flashad FW, vill flasha om men är utan key

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flashad FW, vill flasha om men är utan key

Hej!

Jag har en flashad Samsung med Xtreme 2.0. Det var inte jag som gjorde det från början, men jag har tänkt uppdatera min fw själv nu.

Problemet är att jag inte har någon key! Mitt nuvarande 360 fungerar fint som flashat, så borde inte min riktiga key finnas i den nuvarande firmwaren? Borde det då inte räcka med att jag drar fram min key från den nuvarande?

Tack på förhand!

Japp
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo, den ligger någonstans på inmatning 4000-4300 vanligast, du kan leta efter den i en Hex Editor.
      Spelar just nu: Enchanted Arms

Comment

Bra. Tack!

Precis, det är innehållet från 4000 till (men inte med) rad 4200, eller hur?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X