Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Covers

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Covers

De flesta kanske redan vet det.... men annars kan jag tipsa om att man kan ladda hem covers till alla sina XBox360 spel på cdcovers.cc

Ett gäng tomma dvd-fodral så ser det ju ut som man har hyllan full med originalspel :-)
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Jag har Covers till alla Xbox 360 spel utom Just Cause i _MYCKET_ hög upplösning (600 DPi) vilket är bra mycket bättre än de som finns på CDCovers.cc, säg till om ni vill ha omslag till något spel.
    Spelar just nu: Enchanted Arms

Comment

till

:-)
      » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund
        till

:-)
        Huh? Skriv din mail här och säg vilket omslag du vill ha så skickar jag.

Comment

Det är lungt faktiskt. har tankat hem ett gäng från cdcovers.cc och printat på min färglaser. Ser kanonbra ut.
          Men tack!
          » Xbox360 FAQ

Comment

Hur mycket tar alla upp i rarat format?
            MVH
            Mikael Bäck

Comment

Original inlägg av mikael.beck
              Hur mycket tar alla upp i rarat format?
              Jeeeesus, alla? Det skulle nog ta över 1 GB ^^

Comment

Shit du har inte dc eller nått.
                Är nämligen intresserad av de flesta.
                MVH
                Mikael Bäck

Comment

ja det är jag också

Comment

Original inlägg av Reinkaos
                    Jag har Covers till alla Xbox 360 spel utom Just Cause i _MYCKET_ hög upplösning (600 DPi) vilket är bra mycket bättre än de som finns på CDCovers.cc, säg till om ni vill ha omslag till något spel.
                    Kanske kan ladda upp till en torrentsida?

Comment

Reinkaos, om du kan tänka dig bränna alla på en DVD och skicka till mig, ersätter jag kostnader och blir jag glad

Du kan maila mig på naseape@hotmail.com ifall du är beredd att göra det.

Comment

Nån som har covern till Import Tuner Challenge???
                        Den skulle jag gärna vilja ha.....
                        » Xbox360 FAQ

Comment

hmmm. finns här, men jag har inte access att ladda hem den
                          http://www.generetic.org/console-dvd...ge-custom.html
                          » Xbox360 FAQ

Comment

Reinkaos - hade inte du till alla spel? Man kan inte få covern till Import Tuner..... ?
                            » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X