Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 xtreme core help !

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 xtreme core help !

xbox 360 Core med Xtreme Firmware
    Jag tänkte köpe denna vara då & jag undrar bara vilken brännare som är bäst till denna ? Har en HP 640 men tvekar eftersom jag läst mycket om den pionner 111 något ...
    En fråga till är om jag kan spela gamla xbox1 backuper på denna eller om jag kan skaffa en hd senare som kan göra någon nytta inom detta förutom ,save ,music osv ??
    Samsung läsare var det oxå förresten om det hj på nåt sätt ?

Har xbox 360:n samsung dvdläsare brukar det inte spela så stor roll vilken brännare eller vilka skivor man använder så länge det är dvd+r dual layer. Men har du inte dual layer brännare bör du skaffa en pioneer 111d.

Du kan inte spela gamla xbox1 backuper.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hd ?

OK.. men det låter ju bra ... Men hur ska jag göra för att kunna lira gamla xbox(backuper) osv ? Alltså kan man göra något med sin 360 xtreme core så att man kan lira ?

Comment

dom gamla som inte är rippade med security sector osv kan du inte spela i dagsläget

Comment

så du menar att jag inte kan lira brända xbox1 spel ??
          Last edited by joebruer; 2006-09-30, 00:34. Anledning: felstavning

Comment

Original inlägg av joebruer
            så du menar att jag inte kan lira brända xbox1 spel ??
            bara de Xbox1 releaser som är patchade för att spelas på 360

Comment

ok så det finns en chans då, men då menar ni på skiva el ?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X