Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Göra om spel till rar-filer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Göra om spel till rar-filer

Jag undrar om man kan göra om ett spel som man brännt ut till rar-format igen. Anledningen är dels att hårddiskutrymmet börjar tryta och om jag kunde ta bort alla rar-filer till 360-liren skulle jag få ca 160Gb ledigt utrymme men jag vill kanske sedan kunna ladda upp dom till andra ställen.
    MVH
    Mikael Bäck

winrar

packa till en stor fil eller splitta i exvis 50m filer.

Comment

Så det enda jag behöver göra är att sätta i det brända spelet och högerklicka på den läsare som det sitter i och välja "add to archive"?
      MVH
      Mikael Bäck

Comment

jag som missförstog.. ta alla .rar filerna o spara dom på skivor istället.. du kan inte bara stoppa in skivan o add to archive..

Comment

Dessutom... om du själv packar ner filerna så kan du inte gå in och seeda på någon befintlig torrent. Då måste du skapa en egen torrent och ladda upp.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X