Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 + HDTV

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Den här tv:n är den nå värd? http://www.inwarehouse.se/Product.as...3278&ReferId=7

Jag menar den klarar ju fetupplösning real HD...liksom är de verkligen stor skillnad på en sån och en lcd tv 32/40tums som bara klarar 1320 i maxupplösning.

Comment

Vänta till DEC då kommer 42 tum Hyundai med inbyggd digitalturner till MYCKET bra pris
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jaha är den tvn lika bra då som den där samsungen jag postade?? dvs en riktig upplösning på 1920x1080?
        å mkt bra pris vad menar du då?

Comment

Till LCD-skärmens fördel är att den går att göra i mindra storlek samt med högre upplösning (till ett rimligt pris)
          Nackdelen med LCD är att svärtan och kontrasten inte är vad den borde, än.

Fördel plasma. Svärta och kontrast!
          Betraktningsvinkeln. Bilden skiftar inte när man inte sitter rakt framifrån.
          Storlen i förhållande till pris.

http://www.minhembio.com/forum/index...40&t=90680&st=
          Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

Nackdelen med LCD är att svärtan och kontrasten inte är vad den borde, än.
            Detta har väl förändrats på sistone..

Bl.a. så har ju Sonys KDL-40W2000 fått strålande recensioner just för att den har bättre svärta än plasma. Nedastånede citat hämtat från ett test i What Hi-Fi.

" As we say in our review, this is the first time the contrast and black depth of a big LCD has been better than that of a plasma. Sony has moved LCD on further, and that's why it's the winner."

Om ni vill läsa testet, finns artikeln att ladda ner här:
            http://www.minhembio.com/forum/index...post&p=1163825

Comment

Ja det var det i början nu är det inte så längre
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Har jämfört LCD och Plasma och valet var lätt!
                Min Plasma är helt underbar till Xbox360, film, TV osv..

Comment

Original inlägg av Mutilated
                  Har jämfört LCD och Plasma och valet var lätt!
                  Min Plasma är helt underbar till Xbox360, film, TV osv..

blir ju lätt kul med plasma om man råkar somna då man ser på film

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X