Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nhl 07 Svensk Version

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Är det nån som testat NHL2k7 och vet om det är bättre än NHL07?

Comment

Nån mer än jag som har problem med live i nhl? Har faktiskt köpt detta spelet men får bara felmeddelande att man måste vara inloggad på xbox live för att spela på nätet.
      Men jag är redan inloggad???
      Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Jag tycker att nhl07 är det bästa hockey-spelet hittils.
        Gillar de nya kontrollerna, visst, till en början var de lite svåra att bemästra, personligen tycker jag att det svåraste är passningarna....tog ett bra tag innan jag kunde passa skapligt. Än så har jag inte riktigt lärt mig att passa bra.
        Men men, tycker det ska vara lite utmaningar också, tycker det är tråkigt när passningar och skott ska ha något sorts autosikte(att man får hjälp med passningar och skott).

Gällande grafiken så har den blivit bättre enligt mitt tycke, kommentatorer tycker jag ska vara engelsk, låter mkt. bättre, hade spelet med arne och ankan (nhl06?) till xbox men tröttnade rätt rejält på det.

Comment

tycker det är mkt felpass...något tips? Tycker det är uppenbart hur jag ska passamen så slår han bara pucken rakt fram...

Frågar om tekningsfrågan med:

alltså du drar ner eller åt sidan med högerspaken? Precis när dommaren släpper pucken? Siktar med vänsterspaken?

Comment

nu kommer jag dumt nog inte ihåg hur jag gör med passningarna
            jag håller med dig att det är grymt svårt, så mkt. felpass blir det.
            kan inte testa nu heller då min konsoll är påväg till detta företag

vid tekningarna drar jag vänstra spaken åt det håll jag vill ha tekningen sen drar jag den högra neråt, kan vara svårt att tajma tekningen, nhl07 verkar vara väldigt petigt när det gäller timing......

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X